انعکاس
انعکاس

انعکاس

اهرام سه گانه

اهرام سه گانه :

  

بشر گاهى بر اثر مستى غرور و طغیان ، آنچنان روح تکبر بر مغزش مسلط مى شود که حتى مى خواهد پس از مرگش عالى ترین و پرشکوهترین قبرها را داشته باشد، حال اگر براى ساختن این قبرها حق میلیونها نفر حیف و میل شود، و هزاران نفر در این راه کشته شوند و یا به سختى و مرگ تدریجى بیفتند. هیچ مانعى نخواهد داشت .
یکى از شواهد معروف براى این موضوع ، ((اهرام سه گانه )) مصر است ، این سه اهرام ، در نزدیکى قاهره در 8 کیلومتر و سیصد مترى رود نیل در محلى موسوم به ((جیره )) قرار دارند، و از بزرگترین ابنیه و آثار باستانى کشور مصر به شمار مى روند.

ادامه مطلب ...

مخفی کردن یک فولدر یا فایل به شکلی جدید و حیرت انگیز!

مخفی کردن یک فولدر یا فایل به شکلی جدید و حیرت انگیز! 

در این ترفند قصد داریم یک روش بسیار جالب و کاربردی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید یک فولدر یا یک فایل را در داخل ویندوز XP به سادگی کاملأ از صحنه روزگار محو کنید به شکلی که کاملأ مخفی و ناپیدا شود. سپس خودتان میتوانید با دانستن نام آن فایل و یا فولدر مجدد و به همان سادگی آن را بازیابی و ظاهر سازید. این ترفند را میتوانید ساده ترین نوع مخفی سازی فایل دانست به نحوی که با استفاده از گزینه های مشاهده فایلهای Hidden و امثالهم هم نمیتوان آن را مشاهده کرد.

ادامه مطلب ...

شکلک های یاهو

شکلک های یاهو

 


puppy dog eyes - New!:o3puppy dog eyes - New!
I don't know:-??I don't know
not listening%-(not listening
pig:@)pig
cow3:-Ocow
monkey:(|)monkey

ادامه مطلب ...

نحوه دسترسی به جدول کدهای ریسیورهای مختلف

نحوه دسترسی به جدول کدهای ریسیورهای مختلف...

ادامه مطلب ...

background برای یاهو مسنجر:

background برای یاهو مسنجر: 

  

کارهایی که گفته میشه رو به ترتیب انجام بدین تا بتونید از هر عکسی در یاهو مسنجر در پشت لیسته دوستاتون استفاده کنید. عکسی رو که میخواهید استفاده کنید به فرمت BMP در بیارید. اسمه عکسو به background تغییر نام بدین. عکسو به جایی که یاهو رو نصب کردین به آدرس زیر کپی کنید: C:Program FilesYahoo!Messengerskinscustom حالا کانکت شین و این کارهایی که نوشته شده به ترتیب انجام بدید: yahoo messenger_login_privacy setting_appearance بعد از انجام این مراحل در صفحه جدیدی که باز میشه باید روبروی (کارنت سیم) این گزینه رو انتخاب کنید Current Theme:Custom. حالا میتونید کارو تموم کنید Apply_ok. نکته: سعی کنید عکسیرو که در ابتدای کار انتخاب میکنید زیاد تیره نباشه چون نمیتونید اسمه دوستاتونو به خوبی ببینید