انعکاس
انعکاس

انعکاس

مدیریت آدرس های اینترنتی


address

 

برنامه ی آدرس یک برنامه ی کاربردی رایگان و کم حجم جهت نمایش وذخیره ی آدرس های اینترنتی می باشد.با  ظاهری زیبا نیاز کاربران را برای داشتن یک bookmark یا favorite کامل را براورده می کند.از اهداف اصلی این برنامه مدیریت زمان هنگام کاردر فضای مجازی است.

حتما میدانید که اکنون فایل های دانلودی در اکثر سایت ها دارای پسورد بوده که این پسورد همان نام سایت میباشد.لذا وارد نمودن این آدرس ها امری زمان بر بوده که گاها هم با مشکلاتی مواجه میشود.بهمین جهت با انتخاب هر آدرس ذخیره شده نام آن در حافظه کلیپبرد کپی میشود و بدین ترتیب براحتی میتوانید پسورد فایل ها را وارد نمایید.

از قابلیت های دیگر آن میتوان به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود و همچنین بارگذاری مجدد آن نیز اشاره نمود.همچنین در قسمت جستجو میتوانید به جستجوی آدرس مورد نظر بپردازید.

لازم به ذکر است که جهت راحتی بیشتر و زمان کمتر ،هنگاه جستجو یا افزودن آدرس ها نیاز به وارد نمودن عبارت www نمیباشد و خود برنامه بطور اتوماتیک این عبارت را در آدرس شما لحاظ میکند.همچنین نام تعدادی از سایت های معروف ایرانی که مطمئنا مورد نیاز شما می باشد بطور پیش فرض در برنامه گنجانده شده است.


لینک دانلود

Password : www.persiancoders.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد