انعکاس
انعکاس

انعکاس

مجموعه آموزش زبان انگلیسی Effortless English


PIC1

مجموعه آموزش زبان انگلیسی Effortless English پیشرفته ترین مجموعه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه توسط آقای A.J. Hoge که مبتکر سیستم آموزش انگلیسی آسان می باشد تهیه شده و شامل ۶ سطح مختلف است و تهیه کننده آن ضمانت کرده اگر زبان آموزان ۶ ماه یا کمتر پیوسته از این مجموعه استفاده کنند، %۱۰۰ خواهند توانست سریع و اتوماتیک وار صحبت کنند زیرا در این مجموعه از تکنیک های ویژه ای جهت افزایش سرعت درک و مکالمه استفاده شده است. نکته ی قابل توجه در رابطه با این مجموعه آموزشی در مقایسه با سایر مجموعه های آموزش زبان، نزدیک بودن آموزش ها به زبان گفتاری عمومی است در واقع این مجموعه زبان انگلیسی را به زبان آموزان به صورت رسمی و اداری آموزش نمی دهد بلکه طریقه ی مکالمه به صورت یک شهروند انگلیسی زبان را به آنها یاد می دهد.

این مجموعه های بسیار کامل شامل :

Audio lessons

زبان انگلیسی را با گوش دادن به دروس انگلیسی که توسط مبتکر این روش تهیه شده یاد بگیرید، وقتی زبان انگلیسی را با گوش دادن یاد بگیرید، با راحتی می توانید مانند کسانی که با قرار گرفتن در یک محیط انگلیسی زبان، انگلیسی را یاد می گیرند، یاد بگیرید.

Vocabulary lessons

اگر لغات را با گوش دادن یاد بگیرید می توانید در حین مکالمه اتوماتیک وار از آنها استفاده کنید. همچنین یادگیری لغات را ۳-۲ بار سریعتر با دروس ویژه یادگیری لغات یاد بگیرید.

Listen & answer mini stories

شما با گوش دادن به این دروس به صورت روزانه قادر خواهید بود مکالمات انگلیسی را خیلی سریع و بدون تفکر درک کنید و اتوماتیک وار صحبت کنید.

Point of view story lessons

با گوش دادن به این دروس گرامر انگلیسی را عمیقاً مانند یک کودک انگلیسی زبان، بدون زحمت و مطالعه گرامر یاد می گیرید.


دانلود:

قسمت۱

قسمت۲

قسمت۳

Password : www.persiancoders.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد